torsdag 12 juni 2008

Konfirmationsläger


Klockan nio ska jag vara på hippo. Då ska vi "checka in" i våra rum. Det kommer bli jättekul tror (och hoppas) jag, bara jag får en bra häst. Men som man säger, det finns inga dåliga hästar bara dåliga ryttare, haha!


Allt är färdigpackat och nu väntar jag bara på mamma som ska komma hem från jobbet. Hon kommer ca 08.45 sa hon.


Vi har bara ett problem. Vi har inte betalat in den senare lägeravgiften, men det beror på att vi inte har fått nån faktura. Fast det hade inte Anna heller så jag iallafall inte den enda!


Nu ska jag gå och göra mig klar!


Jag kommer inte blogga förän den 25 eller 26 juni för det är tills då jag är på läger.

1 kommentar:

Anonym sa...

din lille lögnare du sa att du skulle dissa blodspot;) aja jag har farit när ni kommer hem:(