torsdag 5 juni 2008

Strålande sol

Idag har det varit riktigt varmt i Umeå. Det var typ 30 grader i skuggan. Klassens dag blev alltså en riktig höjdare! Tyvärr hade jag ju gjort illa tån så jag var inte med när jag var innelaget i brännbollen. Jag har dessutom bränt mig rejält på axlarna men det är vara rött och det känns inget som tur är.
Enligt VK så är det Västerbotten som har de högsta temperaturerna i hela landet! Det känns rätt sjukt men jag förstår det faktiskt. Om något ställe har haft det varmare än oss måste ju de som har varit där brunnit upp eller nåt.

Efter klassens dag gick jag på stan ett tag med Livi och hon köpte en jättefin avlutningsklänning och efter det träffade jag Nike så tog vi bussen till Håkmark och for och red. Det gick bara att skritta idag p.g.a den extrema hettan.

Ha det bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

svar:klantskalle är vad du är;]
btw vare mamma som köpte min klänning

Anonym sa...

svar: hahahh värt xD
förbenade fanne(;